Wikia

André.jpg
André is een nevenpersonage, vertolkt door Paul Ricour, dat sinds 2012 geregeld opduikt.

VerhaallijnenEdit

Seizoen 18Edit

André is de vriend van Madeleine, een medebewoonster in Winterlicht. Hij heeft vaak zijn handen vol aan haar omwille van haar Alzheimer. Later maakt hij kennis met Yvette, die tijdelijk haar intrek neemt in Winterlicht.

Madeleine overlijdt onder mysterieuze omstandigheden. Katrien wordt er van verdacht de oude vrouw een overdosis insuline te hebben toegediend. André en Yvette gaan op onderzoek uit en ontdekken het testament van Madeleine, die ze in haar verwardheid in haar kleerkast had verstopt. Madeleine laat al haar bezittingen na aan Katrien, wat haar dus ook een motief geeft. Katrien komt te weten dat Ann de avond voor het overlijden van Madeleine ook aanwezig was in Winterlicht. Ann ontkent eerst, maar geeft dan toch toe dat ze Madeleine een dosis insuline gaf en dit vergat in te vullen op haar medische fiche.

Seizoen 19Edit

Yvette bezoekt André nog regelmatig in Winterlicht en ze komen nog steeds goed overeen.

Around Wikia's network

Random Wiki