Wikia

Frank Bomans
Polgoossen.jpg

Levensdata

.../.../1950 -

Beroep

Klusser bij De Kabouters (2013-), Loodgieter bij Sanitechniek, fleetmanager Taxi ter Smissen, brouwer

Verblijfplaats

Huize Bomans

Bijnamen

Baby (door Simonne Backx)

Ouders

Staf Bomans en Florence Rosseau

Broer(s) en/of zus(sen)

Luc Bomans

Huwelijk(en)

Jenny Verbeeck (?-1996), Simonne Backx (1998-heden)

Relatie(s)

Rosa Verbeeck (onenightstand, eind 1976), Julia Van Capelle (2007)

Kinderen

Bianca Bomans, Peggy Verbeeck, Franky Bomans

Acteur

Pol Goossen: 1 - heden (1995-heden)

Frank Bomans is de zoon van Staf Bomans en van Florence Rosseau door Frank wordt ze 'ons moe' genoemd. Hij heeft een broer Luc Bomans en was getrouwd met Jenny Verbeeck daarvan heeft hij een kind Bianca Bomans, maar met Rosa Verbeeck de zuster van Jenny heeft hij ook een kind. Peggy Verbeeck. Later is hij getrouwd met Simonne Backx en heeft hij een zoon Franky Bomans. Hij heeft twee kleinkinderen: Sandrine De Decker van Peggy geadopteerd door dokter Ann De Decker en Robin Bomans  van Bianca.

VerhaallijnenEdit

Seizoen 1Edit

Frank is getrouwd met Jenny, maar houdt er al die jaren verschillende minaressen op na. Zijn dochter Bianca hoort een telefoongesprek van hem met zijn nieuwste verovering, Simonne. Frank kan Bianca overtuigen om te zwijgen tegen Jenny, maar dan moet hij wel wegblijven bij Simonne. Maar hij kan niet aan haar charmes weerstaan, waarop ze samen in bed belanden. Daar worden ze betrapt door Jenny.

Jenny verlaat ontredderd het huis en vindt onderdak bij haar zus Rosa. Daarna kan ze intrekken bij Walter, waar Frank amok gaat maken en smeken bij Jenny om terug te komen. Jenny weigert, en alsof dat nog niet genoeg is wordt Frank ontslagen op zijn werk. In eerste instantie laat Frank de moed zakken, maar trekt dan toch samen met Simonne naar de vakbond om zijn ontslag aan te vechten.

Around Wikia's network

Random Wiki