Wikia

Franky Bomans en Tibo Timmermans
Tibo en Franky.jpg

Datum

1 juni 2012

Getuigen

-

Status

nog steeds samen

Frank heeft aanvankelijk problemen met de relatie van Franky en Tibo, omdat hij moeite heeft om te aanvaarden dat zijn zoon homo is. Gaandeweg leert hij de situatie aanvaarden en accepteert hij Tibo als zijn schoonzoon. Dan duikt Jana op, de dochter van Tibo. Het meisje leert haar vader kennen en hoopt in eerste instantie dat haar vader en moeder nog zullen samenkomen als een echt gezin, maar later beseft ze dat dat er niet in zit.

Tibo, die verpleger in het ziekenhuis is, schrikt zich rot wanneer hij ziet hoe Franky de spoedafdeling wordt binnengevoerd en vreest het ergste. Franky heeft dit echter opgezet om zo Tibo ten huwelijk te vragen.

Het huwelijksfeest met Amerikaans thema wordt gehouden in de Zus & Zo. Tibo betrapt Jana en Bram kussend en is hier absoluut niet mee opgezet. Maar die zorgen worden gauw vergeten, want Franky's moeder Simonne is aangereden door Femke, die onbewust vluchtmisdrijf heeft gepleegd.

  • Het huwelijksaanzoek
  • Maar het feest eindigt in mineur wanneer Simonne aangereden wordt...

TriviaEdit

Het huwelijk is een primeur: het is de eerste keer dat een homokoppel trouwt in een Vlaamse soap.

Around Wikia's network

Random Wiki