Wikia

Herman Schepers
Herman.jpg

Levensdata

../../19.. - 21/05/2010

Beroep

Groentenbedrijf

Verblijfplaats

-

Bijnamen

-

Ouders

onbekend

Broer(s) en/of zus(sen)

onbekend

Huwelijken

Simonne Backx (?-?), Lut (?-?)

Relaties

-

Kinderen

Bram Schepers

Acteur

Jos Dom: 2653-2800/3004 (2009-2010/2011)

Herman Schepers is de overleden vader van Bram Schepers.

VerhaallijnenEdit

Herman heeft een eigen groentebedrijfje en hij levert onder meer aan De Noorderzon. Daar komt hij zijn ex-vrouw Simonne na vele jaren weer tegen, nadat ze hem indertijd had laten zitten voor Frank. De twee raken aan de praat en kunnen het nog steeds goed met elkaar vinden. Simonne maant haar moeder aan om te zwijgen tegen de nieuwsgierige Julia, die hem alleen kent als leverancier. Zeker Frank mag niet te weten komen dat Herman de groenteleverancier is van de Noorderzon. Ze heeft immers lang moeten aandringen bij hem om halftijds te mogen werken in De Noorderzon en ze wil vermijden dat hij denkt dat ze dat voor Herman doet.

Herman vertelt Simonne over de moeilijke relatie met zijn zoon Bram. Herman en Bram zoeken een nieuwe woonplaats en Julia vertelt hen over het appartement dat boven het hare te huur staat. Vader en zoon nemen hier dan hun intrek.

Tijdens een van zijn leveringen aan De Noorderzon zakt Herman in elkaar. Hij blijkt al enige tijd last te hebben van hoofdpijn en duizeligheid. Simonne raadt hem aan om een dokter te raadplegen. Daar krijgt hij geen goed nieuws: hij heeft een hersentumor!

Around Wikia's network

Random Wiki