Wikia

Ivo
Ivo Courtois is een nevenpersonage sinds 2012, gespeeld door Leslie De Gruyter.

VerhaallijnenEdit

Seizoen 17Edit

Lynn wil haar nieuwe vriend Bram voorstellen aan haar ouders. De avond loopt op een sisser uit door het geruzie tussen de twee echtelieden en de minachting van Ivo's kant omdat Bram maar een loodgieter is.

Seizoen 18 Edit

Ann wordt beschuldigd van onopzettelijke doodslag op Madeleine Vercauteren, nadat ze niet had vermeldt op de medische fiche dat ze al insuline had toegediend aan de bejaarde vrouw. Om haar belangen te behartigen neemt ze Ivo als advocaat. Ivo zorgt dat de straf voor Ann zo minimaal mogelijk is. Uiteindelijk wordt ze drie maanden geschorst.

Geert en Marianne zijn uit elkaar, maar Marianne probeert Geert jaloers te maken door met Ivo te flirten. Wanneer Lynn beweert dat Tom haar verkracht heeft, weet Ivo snel dat ze dit puur uit wraak om hun breuk doet. Toch verdedigt hij haar belangen en ze dienen een officiële klacht in. Ivo zal er pas voor zorgen dat Lynn die klacht intrekt als Marianne beloofd met hem te trouwen.

Seizoen 19 Edit

Wanneer de spanning tussen Marianne en Mayra te hoog oploopt, wil Ann dat Marianne een andere woning gaat zoeken. Marianne zal zich niet zomaar uit het huis laten zetten. Ann dreigt met gerechtelijke stappen en vraagt opnieuw Ivo als haar raadsman. Ivo en Marianne's advocaat Peter, sturen eerst aan op een bemiddeling, maar dit mislukt.

Around Wikia's network

Random Wiki