Wikia

Jack Schepers is de doodgeboren zoon van Bram Schepers en Jana Blomaert.

VerhaallijnEdit

De zestienjarige Jana heeft een relatie met Bram. De vader van Jana, Tibo, is tegen deze relatie door Brams reputatie. De situatie is hier heel gespannen door, en na een hoogoplopende ruzie verdwijnt Bram met de noorderzon.

Jana vormt daarna een koppel met Lowie. Ze heeft een hele tijd last van buikpijn, en na een doktersbezoek bij Judith Van Santen, blijkt ze plots zwanger te zijn. Omdat ze reeds vijf maander ver is, kan Lowie de vader niet zijn en is het ook te laat voor een abortus. Lowie voelt zich eerst bedrogen door Jana, maar steunt haar daarna.

Franky vindt dat Bram het recht heeft te weten dat Jana in verwachting is, en brengt hem op de hoogte, tegen de wil van Jana en Tibo in. Bram keert terug en belooft Jana zijn verantwoordelijk als vader op te nemen. Ze gaan samenwonen in Zus & Zo. Wanneer de boiler in de badkamer defect is, plaatst Bram een nieuwe van zijn werkplaats Sanitechniek. Wat hij echter niet weet is dat zijn baas Luc een zwendel is begonnen met namaakmaterialen. De boiler die Bram in de badkamer plaatst is dus vals. Jana valt later bewusteloos en loopt een koolstopmonoxidevergiftiging op. De dokters slagen er in om Jana te redden, maar de baby, die ze Jack wilden dopen overleeft de spoedkeizersnede niet.

Around Wikia's network

Random Wiki