Wikia

Jelena Leshi
Jelena.jpg

Levensdata

18/11/1985 - 17/09/2010

Beroep

Kuisvrouw bij Hof Ter Smissen

Verblijfplaats

-

Bijnamen

-

Ouders

-

Broer(s) en/of zus(sen)

-

Huwelijken

Waldek Kozinsky (2010)

Relatie(s)

-

Kinderen

geen

Actrice

Kalina Malehounova: 2712-2820 (2010)

 Jelena was de vrouw van Waldek in een schijnhuwelijk, tot ze werd doodgeschoten door een jaloerse Youri Lavrov. Ze werd vertolkt door Kalina Malehounova in 2010.

VerhaallijnEdit

Eddy maakt via zijn collegavrachtwagenchauffeur Youri Lavrov kennis met zijn 'nicht' Jelena. De jonge Albanese verblijft illegaal in België. Youri wil er voor zorgen dat ze in België kan blijven en doet Eddy het voorstel om met haar te trouwen in ruil voor een vorstelijke beloning. Nancy's jaloerse buien en het feit dat Eddy zijn handen niet van Jelena kan houden zorgt er voor dat de overeenkomst niet doorgaat.

Youri gaat op zoek naar een nieuwe potentiële man voor Jelena en vindt deze in Waldek. Jelena en Waldek trouwen, maar worden tegen de afspraken in verliefd. Waldek koopt Jelena vrij van Youri met € 100.000 die hij van Rosa leent. Youri kan het echter niet verkroppen dat hij Jelena kwijt is en zint op wraak: Waldek moet dood!

Youri dwingt Eddy, wiens dochter Britney gijzelt, om de taxi waar Waldek en Jelena in zitten, aan te rijden met zijn vrachtwagen. Maar in de taxi die hij aanrijdt zitten Bianca en Mo, die de klap gelukkig overleven. De eerste moordpoging is mislukt, maar doet Waldek en Jelena beseffen dat ze moeten vluchten. Youri ontvoert dan Rosa en dreigt haar te vermoorden als Waldek niet terugkeert. Jelena verschijnt ook ter plaatse om Waldek te redden en wordt dan neergeschoten door Youri. Waldek slaagt er in om Youri te overmeesteren, maar het kwaad is al geschiedt. Jelena is overleden...

Around Wikia's network

Random Wiki