Wikia

Judith Van Santen
Judithgeneriek8

Levensdata

Geen informatie

Beroep

Huisdokter

Verblijfplaats

Loft

Huwelijk(en)

Kurt Van Damme (? - ca. 2012)

Relatie(s)

Tom De Decker (2013-heden)

Kinderen

Emma Van Damme en Stan Van Damme

Actrice

Katrien De Ruysscher: Aflevering 3266 (26/11/2012) - heden

Judith is naast Ann en Geert één van de dokters van dienst in THUIS. Haar rol wordt sinds seizoen 18 vertolkt door Katrien De Ruysscher.

VerhaallijnenEdit

Seizoen 18Edit

Na het vertrek van Bianca zetten Ann en Geert de dokterspraktijk met z'n tweeën verder. Een jaar later kunnen ze dit niet meer bolwerken en ze gaan op zoek naar een nieuwe dokter. Ze hebben een afspraak met dr. Van Santen, maar zij komt te laat, helemaal natgeregend en met in haar kielzog haar twee kinderen, Stan en Emma, de dokterspraktijk binnengestrompeld. De gps heeft haar langs enkele modderige baantjes gestuurd en het was beginnen stortregenen. Marianne is niet tevreden dat de gang er nu verschrikkelijk bijligt. Sandrine verwondt zich op datzelfde moment aan haar gezicht, maar Judith reageert daadkrachtig. Dit optreden doet Ann en Geert besluiten om Judith aan te nemen.

Seizoen 19Edit

Emma wil gitaarlessen volgen en vindt in Jens een goede privéleraar. Gedurende de lessen ontwikkelt Emma een verliefdheid voor Jens. Bram vindt deze puberale verliefdheid wel grappig, maar Paulien en Jana raden Jens aan om Emma voorzichtig duidelijk  te maken dat de liefde niet wederzijds is. Deze boodschap valt niet in goede aarde bij Emma en totaal overstuur keert ze weer naar huis. Ze wil met niemand spreken en Judith trekt de verkeerde conclusie dat Jens haar dochter heeft aangerand. De politie wordt erbij gehaald en Kurt verkoopt Jens een slag in het gezicht. Uiteindelijk bekent Emma dat Jens niets heeft gedaan en beschaamd gaat Judith haar excuses gaan aanbieden bij Jens.

Around Wikia's network

Random Wiki