Wikia

Julia Van Capelle
Julia.jpg

Levensdata

-

Beroep

Kokkin in De Noorderzon/Frens, masseuse in Fit & Fun

Verblijfplaats

Appartement Julia

Bijnamen

-

Ouders

onbekend

Broer(s) en/of zus(sen)

onbekend

Huwelijken

Pierre Snackaert (?-?), Cois Pelckmans (2009-2011)

Relaties

Frank Bomans, Serge, Guy De Herdt (2011), Luc Bomans (2012-heden)

Kinderen

Katrien Snackaert, Paulien Snackaert

Actrice

Myriam Bronzwaar: 2194-heden (2007-)

Julia van Capelle is de huidige vriendin van Luc Bomans. Eerder was ze getrouwd met Cois.

VerhaallijnenEdit

Julia werkt als masseuse in de Fit & Fun. Haar collega Daisy probeert haar te koppelen aan Frank, wat lukt. De relatie wordt ondanks wat Julia hoopt nooit echt serieus omdat Frank met zijn gedachten bij Simonne blijft, van wie hij aan het scheiden is.

Julia begint dan een relatie met Cois, Franks beste vriend. Ze gaan al snel samenwonen en vormen een gezin met Katrien en Paulien Snackaert, Julia's dochters uit haar vorig huwelijk. Dan vraagt Cois Julia om met hem te trouwen, maar zij weigert. Cois denkt dat Julia niet meer van hem houdt maar zij heeft slechte herinneringen aan haar eerste huwelijk. Na wat overredingskracht van haar dochters en haar liefde voor Cois stemt ze dan toch toe. Ze gaan op huwelijksreis naar Ierland.

Op oudejaarsavond 2010 krijgt Cois een onrustwekkend telefoontje van zijn moeder vanuit Benidorm. Hij vertrekt onmiddellijk naar daar om haar bij te staan bij een noodzakelijke operatie en revalidatie. Julia mist Cois en hoopt dat hij snel terugkeert. Na enkele maanden hoort ze dat hij (opnieuw) een relatie heeft met Angèle, de zus van Simonne, en dat hij niet meer terugkomt. De woedende Julia schakelt Tom De Decker in als haar advocaat bij de scheidingsprocedure.

Ze beleeft een korte flirt met de chocolatier Serge, maar Julia wijst hem af omdat hij te gesofisticeerd is voor haar.

Seizoen 17 Edit

Dan leert ze Guy De Herdt kennen, die een troostende schouder nodig heeft omdat zijn vrouw Mayra hem heeft verlaten voor een andere vrouw. Tijdens een weekendje in een afgezonderde chalet in de Ardennen, bekent Guy dat hij Fien Roels heeft vermoord. Julia vlucht doodsbang weg, maar moet terugkeren omdat ze de weg niet vindt. Guy heeft zich intussen opgehangen, maar de intussen gewaarschuwde politie kan hem nog redden en hij wordt ingerekend. Julia verbreekt de relatie, maar Guy blijft hopen dat ze samen weer verder kunnen, ook nadat hij wordt vrijgesproken van de moord.

Around Wikia's network

Random Wiki