Wikia

Thuis wiki

Kasper Adayef

108pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Kazàn 'Kasper' Adayef
Kasper.jpg

Levensdata

16/02/1991 - 04/10/2012

Beroep

Taxichauffeur bij Taxi Leo

Verblijfplaats

Zus & Zo (bij overlijden)

Bijnamen

-

Ouders

Waldek Kozinsky en Rosa Verbeeck

Broer(s) en/of zus(sen)

Peggy Verbeeck

Huwelijken

nooit getrouwd geweest

Relatie(s)

Amber Van Gistel, Nona Sareno

Kinderen

geen

Acteur

Mattias Van De Vijver: 1910-2445/3169-3229 (2005-2008/2012)

Kazàn 'Kasper' Adayef was de pleegzoon van Rosa Verbeeck en Waldek Kozinsky. Hij overlijdt wanneer zijn ouders beslissen om de stekkers uit te trekken nadat hij hersendood verklaard is na een zware val.

VerhaallijnenEdit

Seizoen 17 Edit

Kasper keert terug naar België. Maar hij is helemaal veranderd en is niet meer de brave jongen van weleer. Hij handelt in drugs en raakt in de schulden. Hij breekt in in het atelier van Mayra om daar juwelen te ontvreemden en door te verkopen. De politie vindt onvoldoende aanwijzingen om een dader te vinden en klasseert de zaak.

Zijn schuldeisers bedreigen hem en daarom wil hij tijdens de seizoensfinale van huis wegvluchten. Wanneer hij Simonne ziet liggen die is aangereden door Femke slaat hij alarm.

Seizoen 18 Edit

Kasper steelt geld uit de kluis van De Noorderzon, maar krijgt wroeging. Hij keert laat op de avond terug wanneer er niemand meer is. Peggy, die zich illegaal een pepperspray heeft aangeschaft om zich te beschermen tegen haar verkrachter Axel Verstraeten, is nog aanwezig. Denkend dat Alex De Noorderzon is binnengedrongen, spuit ze de indringer met pepperspray in de ogen. Kasper valt achteruit en maakt een zware val. In het ziekenhuis wordt hij hersendood verklaard. Waldek en Rosa beslissen om de stekkers er uit te trekken en Kaspers organen te doneren. Kasper overlijdt op 4 oktober.

Around Wikia's network

Random Wiki