Wikia

Thuis wiki

Peggy Verbeeck

Opmerkingen0
104 pagina's
op deze wiki
Peggy Verbeeck
Peggy.jpg

Levensdata

08/09/1977

Beroep

Mede-eigenaar van Taxi Leo

Verblijfplaats

Zus & Zo

Bijnamen

-

Ouders

Frank Bomans en Rosa Verbeeck

Broer(s) en/of zus(sen)

Bianca Bomans (halfzus) en Franky Bomans (halfbroer)

Huwelijken

Peter Vlerick (2013-heden)

Relaties

Bennie De Taeye (1995-1996), Tom De Decker (2008-2011)

Kinderen

Sandrine De Decker

Actrice

Sally-Jane Van Horenbeeck

Peggy Verbeeck is de dochter van Frank en van Rosa. Ze heeft een halfzus Bianca en een halfbroer Franky. Peggy had een relatie met Benny DeTaeye en Robbe Cannaerts en ook Christof Verbiest en Yves Van Acker. Dan heeft ze een verhouding met Tom waarvan ze een kind Sandrine De Decker krijgt die geadopteerd wordt door Ann.

VerhaallijnenBewerken

Seizoen 1Bewerken

Peggy is een rebelse puber en stoot haar moeder Rosa vaak tegen de borst door onder meer te experimenteren met drugs of met slechte vriendjes, zoals Bennie thuis te komen. Haar beste vriendin is haar nicht Bianca, die het tegenovergestelde is van haar: een gehoorzaam meisje.

Oudepeggy.jpg

Peggy in de beginjaren van THUIS

Ze woont samen met Rosa in het kapsalon dat ze samen met tante Jenny uitbaat. Peggy groeide op zonder haar vader te kennen, en wil te weten komen wie die mysterieuze man nu eigenlijk is. Wanneer Luc Bomans na jarenlang in Amerika gewoond te hebben terugkeert naar België, en het uitkomt dat hij en zijn moeder ooit een stel zijn geweest, begint Peggy zich vragen te stellen. Zou Luc haar vader kunnen zijn? Ze vraagt het hem op de man af, maar hij ontkent het en weet ook niet wie het dan wel zou kunnen zijn. Peggy bestookt dan maar haar moeder met vragen, tot ze uiteindelijk toegeeft wie haar vader dan wel is: het is Frank Bomans, de man van Jenny en vader van Bianca!

FamilieBewerken

Rond het netwerk van Wikia

Willekeurige wiki