Wikia

Seizoen 16

Afleveringen

2806-3000

Van - tot

30 augustus 2010 - 27 mei 2011

Vorig seizoen

Seizoen 15

Volgend seizoen

Seizoen 17

Het zestiende seizoen van THUIS telde 195 afleveringen en liep van 30 augustus 2010 tot 27 mei 2011.

VerhaallijnenEdit

De confrontatie tussen Waldek en YouriEdit

Yourigijzeltrosa
Youri kan het niet verdragen dat Waldek en Jelena ondanks de afspraak dan toch echt verliefd geworden zijn. Een eerdere poging om Waldek uit te schakelen (zie seizoensfinale 15) mislukte. Waldek en Jelena beseffen dat ze op de vlucht moeten en duiken onder. Youri zet de klopjacht in, maar slaagt er niet in hen te lokaliseren. Hij ontvoert Rosa om Waldek tot bij zich in een verlaten loods te lokken om hem daar neer te schieten. Jelena verschijnt, ondanks het verbod van Waldek, ook ter plekke en Youri schiet Jelena neer. Waldek slaagt er in om Youri te overmeesteren en schiet hem in zijn knieën. Het is echter te laat: Jelena is dood. Youri wordt daarna ingerekend door de politie.

Franky komt uit de kastEdit

Frankyverliefdopbram
Bram leert bij een opdracht voor Sanitechniek Eline kennen, en heeft meteen een oogje op haar. Desondanks is het Franky die met haar gaat lopen. De relatie blijft wel niet lang duren als Eline jaloers wordt op de hechte vriendschap tussen Franky en Bram. Eline laat aan Frank doorschemeren dat Franky wel eens voor de mannen zou kunnen zijn.

Franky en Bram wonen intussen samen in het appartement boven Sanitechniek. Franky beseft dat hij verliefd is op Bram, maar onderdrukt die gevoelens. Max Martens, een architect, en Franky raken aan de praat nadat ze bij hem de verwarming zijn komen herstellen. Max is de eerste aan wie Franky zijn homoseksuele gevoelens kwijtkan en de twee beginnen een geheime relatie.

Around Wikia's network

Random Wiki