Wikia

Simonne Backx
Simonnegeneriek8.jpg

Levensdata

.../.../...

Beroep

Secretaresse bij Sanitechniek

Verblijfplaats

Huize Bomans

Bijnamen

-

Ouders

Constant De Schrijver en Yvette De Schrijver

Broer(s) en/of zus(sen)

Angèle Backx

Huwelijken

Herman Schepers (?-1996), Frank Bomans (1998-heden)

Relaties

Mo Fawzi, Jean-Marie Vandam (flirt)

Kinderen

Franky Bomans

Actrice

Marleen Merckx 3-heden (1995-)

Simonne is de dochter van Yvette. Samen met Frank heeft ze één zoon, Franky.

VerhaallijnenEdit

Seizoen 1 We maken kennis met Simonne als de minnares van Frank Bomans, die op dat moment nog getrouwd is met Jenny. Wanneer de dochter van Frank en Jenny, Bianca, de relatie ontdekt, dreigt ze bij haar vader dat ze het Jenny zal vertellen. Frank houdt daarom de boot af, maar Simonne zal Frank niet zonder slag of stoot opgeven. Frank bezwijkt dan toch opnieuw voor de charmes van Simonne en belanden in bed, waar Jenny hen betrapt.

Seizoen 17 Edit

Op het huwelijksfeest van Franky vliegt Frank in de drank. Simonne vindt dat haar man zich aanstelt en gaat op het binnenplein van de Zus & Zo wat afkoelen. Femke, die die avond met de taxi rondrijdt, zit helemaal onder de drugs en rijdt Simonne aan. Niet beseffende wat ze net heeft gedaan rijdt Femke weg naar een volgende klant. Kasper wil van huis wegvluchten, samen met het cadeaugeld van het pasgetrouwde stel. Hij ziet Simonne liggen en slaat alarm.

Seizoen 18Edit

Simonne wordt naar het ziekenhuis gebracht. Daar krijgt ze slecht nieuws. Haar benen zijn verlamd en ze zal waarschijnlijk nooit meer kunnen lopen.

Around Wikia's network

Random Wiki